Carrefour z ofertą dla właścicieli stacji paliw

Carrefour Polska wdrożył nowy koncept sklepu franczyzowego dla operatorów stacji paliw. Pierwsze 11 sklepów w nowym koncepcie zostało już otwartych we współpracy z siecią Wasbruk. Carrefour poszukuje także kolejnych sieci zainteresowanych współpracą przy prowadzeniu sklepów przystacyjnych w modelu franczyzowym.

 

Nowy koncept sklepu dla właścicieli stacji paliw został przygotowany na sprawdzonej marce pomarańczowego sklepu Carrefour Express convenience, ale jest modyfikowany w oparciu o lokalizację sklepu: osiedlową lub tranzytową. Sieć dostarcza niezbędne wyposażenie sklepu, identyfikację wizualną oraz wybrany asortyment produktów. W stałej ofercie sklepu, w zależności od jego wielkości, znajduje się do 400 do 800 artykułów, których najczęściej poszukują klienci stacji paliw. Wraz z ofertą produktową, w zależności od potrzeb klientów, Carrefour oferuje również w swoim sklepie szeroką paletę usług, m.in. hot-dogi, ekspres do kawy czy dania food to go, których najczęściej poszukują podróżni. Wszystkie elementy nowego konceptu, zostają dopasowane do wielkości lokalu znajdującego się na stacji

 

alt


 alt



alt

alt

 alt



alt



 alt

 

 

alt

 

 alt

 alt



alt