Carrefour Polska rozwija sieć swoich sklepów franczyzowych na stacjach paliw. Firma nawiązała współpracę z kolejnymi partnerami i otworzyła 13 nowych sklepów na terenie całego kraju. Carrefour planuje dalszy rozwój w tym segmencie.
Carrefour we wrześniu bieżącego roku zaprezentował na rynku nowy koncept sklepu franczyzowego przeznaczonego dla właścicieli stacji paliw i otworzył pierwsze 11 sklepów w tym modelu wspólnie z siecią Wasbruk. Teraz, firma kontynuuje rozwój nowego konceptu nawiązując współpracę z kolejnymi lokalnymi markami: Pit Stop (2 nowe sklepy uruchomione w okolicach Krakowa) oraz Petrotrans (stacja paliw w Międzyrzeczu, województwo lubuskie). Jednocześnie, Carrefour kontynuuje rozwój swojego konceptu wspólnie z Wasbrukiem – w październiku i listopadzie uruchomionych zostało kolejnych 10 placówek, co oznacza że na stacjach paliw Wasbruk działa już 21 sklepów franczyzowych pod szyldem Express convenience.
– Carrefour przygotował dla właścicieli stacji paliw bardzo konkurencyjną ofertę. Od wdrożenia nowego konceptu sklepu we wrześniu br., notujemy bardzo duże zainteresowanie współpracą, co zaowocowało już podpisaniem umów z 3 właścicielami sieci stacji paliw i uruchomieniem łącznie 24 sklepów na terenie całego kraju. Prowadzimy dalsze rozmowy i do końca roku planujemy otwarcie kolejnych nowych placówek – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.
15.11 Nowa stacja sieci BP
12.11 Moya ma 225 stacji paliw
06.11 570 stacji BP
18.10 Moya w Szczecinie
16.10 Nowe stacje BP
08.10 Busy na europejskich drogach, czyli kolejne zmiany w transporcie lekkim