Nowe stacje Avia

Grupa UNIMOT S.A. nie zwalnia prac nad rozwojem sieci AVIA i otwiera dwie kolejne stacje paliw pod tą marką. Nowe punkty zlokalizowane są w Poznaniu przy ulicach Grunwaldzkiej 104c oraz Księcia Mieszka I 40 i zarządzane będą bezpośrednio przez UNIMOT S.A.

– Bardzo się cieszę z pozyskania nowych stacji w sieci AVIA w tak doskonałych lokalizacjach jak te w Poznaniu. Jestem przekonany, że nasza szwajcarska marka zyska dzięki temu nowych klientów — mówi Robert Nowek, Dyrektor Zarządzający siecią AVIA w Polsce i na Ukrainie.

Najnowsze rozwiązania wprowadzanie na stacjach sieci AVIA to wysmakowane połączenie minimalizmu, modnej kolorystyki, trendów rynkowych oraz ergonomii nowoczesnego sklepu typu convenience: wygodna strefa relaksu z regularnymi gniazdkami i wejściami USB do ładowania telefonów, nowoczesne oświetlenie z designerskimi lampami wiszącymi, właściwe rozplanowanie dróg komunikacji oraz zmodernizowane toalety. We wnętrzach dominuje jasna kolorystyka — lekkie połączenie beżów i szarości z elementami drewna oraz przykuwającymi wzrok akcentami w najpopularniejszym w ostatnim czasie kolorze musztardowym.

– W związku z dynamicznym rozwojem sieci stacji paliw AVIA oraz samej marki, odświeżenie designu stacji oraz wprowadzenie nowej marki własnej uznaliśmy za priorytet naszych działań — przyznaje Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu UNIMOT S.A. – Przeprowadziliśmy szereg badań, z których wynika, że wybrany brand jest najbardziej dopasowany do oczekiwań naszych klientów. Jestem niezwykle dumna, że mogę zaprezentować dzisiaj efekty ostatnich kilkunastu miesięcy wytężonej pracy: nowoczesny koncept gastronomiczny z wyśmienitą kawą. Będzie przytulnie, świeżo, smacznie i wygodnie — tak, jak oczekują konsumenci — dodaje Bobrukiewicz.

Rozwój marki gastronomicznej Eat&Go wiąże się z przeprowadzoną analizą rynku i oczekiwań klienta. Polacy piją rocznie 95 litrów kawy i coraz częściej sięgają po nią właśnie na stacjach benzynowych.

Stacje AVIA w Poznaniu z Eat&Go to pierwsza realizacja według nowych wytycznych przyjętych dla marki. Kolejne wdrożenia będą się odbywać sukcesywnie i obejmować będą rebranding nowych stacji przyłączających się do sieci oraz zmianę konceptów gastronomicznych na wytypowanych stacjach już działających.

 

alt


 alt



alt

alt

 alt



alt



 alt

 

 

alt

 

 alt

 alt



alt